Випробуйте інноваційну формулу GT-R вже сьогодні
Мережа заправок Rodnik презентує серію автомобільних газів нового покоління GT-LPG.
У лінійку фірмової продукції входять марки GT-E, GT-R, GT-I і GT-X. Так, марка GT-R поєднує оптимальне співвідношення потужності і пробігу і розрахована на задоволення потреб найбільшої аудиторії. GT-E, забезпечуючи максимальний пробіг, призначений для комерційного використання. GT-I підійде поціновувачам динамічної їзди, а GT-X орієнтований для використання у спорті.
GT-R вже доступний на усіх об’єктах мережі, а марки для динамічної їзди будуть з’являтися на АГЗК у режимі акцій.
Нова лінійка продуктів – результат синергії групи компаній GT (Київ) і роздрібної мережі заправок Rodnik (Харків).
Інноваційна формула газів GT являє собою суміші з моделюванням компонентного складу для отримання бажаних властивостей для кожної марки палива, що корегуються у залежності від умов навколишнього середовища для отримання максимально можливого результату.
Основою для виробництва нових палив є високоякісна сировина виробництва компанії “Тенгізшевроіл» (Казахстан), спільного підприємства американської корпорації «Шеврон» і уряду Республіки Казахстан.
Усі продукти лінійки пройшли стендові випробування в НДІ “ІПМаш” НАН України. Вони підтвердили переваги нового газу у порівнянні з існуючими марками, що продаються на території України. Відповідно до проведених випробувань, гази лінійки GT характеризуються зниженою витратою при збільшеному моменті, тобто оптимальним співвідношенням потужності і пробігу – тими показниками, які так важливі власникам автомобілів на газу.
Продукт відповідає новому стандарту ДСТУ EN 589 до: 2017 «Палива автомобільні. Газ нафтовий скраплений. Технічні вимоги та методи контролювання» з поліпшеними характеристиками по ряду параметрів і екологічному стандарту Euro-5.
Розробка нової лінійки автогазу стала першим кроком програми розвитку роздрібної мережі компанії, а найближчим часом буде також запущена нова програма лояльності, побудована на сучасній бонусній системі. Також стратегія розвитку мережі включає план поетапної реконструкції всіх заправок, в тому числі під реалізацію декількох марок газу.
Компанія планує розширити мережу нових об’єктів в Харкові, збільшуючи покриття в центральному районі, районі ХТЗ і на Холодній горі. Реконструкція також буде включати розвиток непаливних напрямків діяльності – магазинів, фаст-фуду і супутніх послуг.