Програма лояльності АГЗС Rodnik. Заправляйся з вигодою
Життя – це дорога. А яка дорога без автомобіля, який до того ж потрібно заправляти і обслуговувати? Щоб зробити цей шлях для Вас максимально комфортним і приємним, мережа автогазозаправних станцій Rodnik розробила програму лояльності. З цією програмою заправлятися на станціях нашої мережі – дуже вигідно і зручно.
1. Переваги Програми:
- зручний мобільний додаток (віртуальна картка лояльності у Вашому смартфоні);
- швидка та зручна реєстрація без паперових форм;
- зрозумілі та вигідні умови;
- прогресивна система нарахування бонусів;
- цілодобовий доступ до Особистого кабінету.
1.1. Для того, щоб стати Учасником Програми лояльності, немає необхідності здійснювати покупку на певну суму – реєстрація відбувається безкоштовно і миттєво. В момент заповнення та відправлення Анкети через сайт або мобільний додаток Ваша віртуальна картка Учасника вже буде активна. Одразу Вам буде надіслано SMS з першим паролем для входу до Особистого кабінету.
В Особистому кабінеті Ви зможете перевірити кількість нарахованих бонусів та статус Учасника, змінити свої реєстраційні дані тощо.
1.2. Логіном доступу до Особистого кабінету є Ваш номер мобільного телефону.
1.3. Пластикові картки лояльності, вже видані Учасникам, залишаються активними і діють на умовах цієї Програми до моменту ухвалення Організатором іншого рішення.
1.4. Телефон контакт-центру: 0-800-500-192. Кваліфікований консультант з радістю відповість на усі питання з 9.00 до 18.00 у робочі дні. Також є можливість звернутися до Організатора за електронною скринькою info@rodnik.ua.
2. Нарахування бонусів
2.1. Кожного разу, коли Ви розраховуєтесь в мережі RODNIK за скраплений газ та супутні товари готівкою або банківською карткою, перед оплатою пред’являйте касиру Вашу віртуальну картку лояльності. Також доступне нарахування бонусів за номером телефону – треба лише назвати свій номер касиру. Бонуси на картку будуть зараховані майже миттєво (одночасно з друком чеку).
2.2. Строк дії бонусів – 365 днів з моменту нарахування.
2.3. Таблиця нарахування бонусів.
Нарахування бонусів здійснюється за принципом: 1 копійка кешбеку – 1 бонус.
Обсяг купівлі протягом попереднього календарного місяця, грн. | Статус Учасника | Розмір кешбеку при купівлі, % від суми покупки |
до 1 499,99 | Standard | 3 % |
1 500,00 – 6 999,99 | Business | 4 % |
від 7 000,00 | Premium | 5 % |
Для супутніх товарів % кешбеку може дещо відрізнятися від зазначеного у таблиці.
2.4. В окремих випадках проведення акцій та інших заходів заохочення можливе нарахування бонусів у більшій кількості – пропонуємо стежити за відповідними повідомленнями на АГЗС та на офіційному сайті.
2.5. Статус Учасника змінюється кожного 1 числа місяця, залежно від обсягу купівлі товарів у минулому місяці.
2.6. У випадку повернення Учасником товарів, бонуси, нараховані за придбання таких товарів, анулюються. Товари, отримані повністю за бонуси, обміну та поверненню не підлягають.
3. Списання бонусів
3.1. Ви можете вільно розраховуватися бонусами за будь-які товари на АГЗС (крім підакцизних), для цього достатньо перед оплатою пред’явити касиру віртуальну картку лояльності. Є можливість сплатити бонусами як усю покупку, так і частину.
У якості додаткового заходу безпеки, при списанні бонусів може знадобитися підтвердження шляхом введення pin-коду, паролю з SMS або підтвердження через мобільний додаток.
3.2. Бонуси неможливо передати іншій особі, перевести на іншу картку, отримати готівкою або іншим чином, ніж зазначено у Програмі лояльності. У випадку закриття Програми лояльності бонуси необхідно використати протягом 30 календарних днів з моменту оприлюднення відповідного повідомлення.
4. Інші умови
4.1. Для вирішення спірних питань Учасник може звернутись до Організатора та надати інформацію та підтвердження придбання відповідного товару (робіт, послуг). Організатор залишає за собою право дати відповідь на звернення Учасника протягом 30 днів.
4.2. Програма лояльності є довготерміновою. Організатор має право змінити умови Програми, про що Учасники повідомляються наявними каналами зв’язку (які зазначено Учасником в Анкеті) у розумний термін персонально або публічно, шляхом оприлюднення змін на офіційних інтернет-ресурсах (сайт, сторінка у соціальній мережі Facebook тощо).
4.3. Просимо Учасників ставитись з розумінням до ситуацій, коли у поодиноких випадках будуть виникати технічні перепони у роботі Програми лояльності (наприклад, буде неможливо списати бонуси в якості оплати товару або миттєво зарахувати їх на Ваш рахунок тощо). Усі бонуси, на нарахування яких Учасник одержує право, будуть безумовно нараховані у розумний строк.
4.4. В момент заповнення Анкети Ви надаєте Організатору згоду на збір та оброблення даних, зазначених у такій Анкеті. Крім того, за наявними каналами зв’язку Організатор матиме право надсилати інформаційні повідомлення в об’ємах, необхідних для належного функціонування Програми лояльності.
4.5. Організатором Програми лояльності є Товариство з обмеженою відповідальністю «Ел Пі Джі Рітейл», код 41203184, адреса реєстрації: 01133 , м. Київ, вул. Є. Коновальця, б.36, оф. 31.