fbpx

Часто задавані питання

Як мені знайти найближчу заправку Rodnik?

Перелік всіх заправок з адресами, телефонами і режимом роботи можна подивитися на нашому сайті у розділі “Мапа мережі”.

Як я можу стати учасником програми лояльності?

Стати учасником програми лояльності і отримати карту ви можете на будь-якій станції мережі АГЗС Rodnik після заповнення анкети. Також можна завантажити мобільний додаток і зареєструватися через нього, ввівши лише свій номер телефону і підтвердивши його паролем!

Що робити, якщо я втратив карту?

При втраті карти вам необхідно:

  • зателефонувати на гарячу лінію 0 800 500 192, повідомити про втрату карти і бажання отримати нову;
  • відповісти на питання, що дозволяють ідентифікувати вас в базі даних компанії;
  • оператор блокує загублену карту і готує подальші дії для отримання нової

Карта відновлюється з усіма залишками на рахунках, бонусами і поточним статусом.

Яке газобалонне обладнання пропонує для встановлення ваша мережа?

Компанія Rodnik є ексклюзивним імпортером газобалонного обладнання одного зі світових лідерів – італійської компанії Zavoli s.r.l. Також встановлюються бренди Zenit, BRC, Stag, Lovato та ін.

Як я можу розраховуватися за товари та послуги на ваших станціях?

На станціях мережі АГЗС Rodnik можна розрахуватися як готівкою, так і банківською картою (MasterCard, VISA).

Також ви можете розрахуватись бонусами нарахованними по програмі лояльності.

Які послуги надає ваше СТО?

Співробітники нашого СТО, готові надати Вам наступний перелік послуг:

  • установка ГБО 2-4 покоління на всі типи авто;
  • комп’ютерна діагностика і налаштування всіх систем ГБО (впорскування);
  • діагностика і ремонт традиційних систем ГБО;
  • ремонт ГБО будь-якої складності;
  • поточне технічне обслуговування – чистка систем, заміна фільтрів.

Де я можу знайти свої звіти по заправкам?

Звіти по заправкам ви можете знайти в своєму особистому кабінеті на сайті.

Якщо у мене виникла проблема, як я можу зв'язатися з оператором мережі?

При виникненні будь-якої проблеми, пов’язаної з картою, акціями, роботою особового кабінету і вашою машиною ви можете зв’язатися з оператором за телефоном 0 800 500 192 або запросіть зворотний зв’язок через форму на сайті.

Чи працює ваше СТО у вихідні дні?

Графік роботи СТО: з понеділка по п`ятницю, з 8:00 до 17:00 годин.
У вихідні дні СТО мережі АГЗС Rodnik не працює.

Де я можу дізнатися про поточні акції?

Більшість акцій – індивідуальні. Кожен учасник програми отримує індивідуальні пропозиції до участі в акціях в особистому кабінеті на сайті. Відстежувати акції можна на сайті або на наших сторінках в соціальних мережах.

Які роботи входять в безкоштовне ТО?

Для автомобілів з 2-м поколінням ГБО:

  • Злив конденсату з редуктора;
  • Заміна фільтра грубої очистки;
  • Регулювання газової системи;
  • Перевірка всіх шлангів системи охолодження;
  • Перевірка газової системи на герметичність.

Для автомобілів з 4-м поколінням ГБО:

  • Заміна фільтра грубої очистки;
  • Заміна фільтра тонкої очистки;
  • Діагностика OBD II бензинової системи, наявність помилок;
  • Перевірка газової системи на герметичність;
  • Перевірка шлангів системи охолодження;
  • Комп’ютерна діагностика та налаштування системи ГБО

ЗАЛИШИЛИСЯ ЗАПИТАННЯ? НАПИШІТЬ НАМ!

Зміна пароля

Введіть Ваш номер телефону:

Зміна пароля

Реєстрація

  • Телефон
  • Анкета
  • Готово!

Увійдіть для отримання карти

Реєстрація

  • Телефон
  • Анкета
  • Готово!

Введіть код підтвердження з СМС

Реєстрація

Вітаємо!

Реєстрація успішно завершена, Вам відправлено СМС с паролем !

Активуйте послугу Безкоштовне ТО заповнивши профіль!

Реєстрація

  • Телефон
  • Анкета
  • Готово!

Активуйте послугу Безкоштовне ТО заповнивши профіль!

Реєстрація

Вітаємо!

100 подарункових бонусів будуть зараховані на Вашу карту найближчим часом