Поширені запитання
Як мені знайти найближчу заправку Rodnik?
Перелік всіх заправок з адресами, телефонами і режимом роботи можна подивитися на нашому сайті у розділі “Мапа мережі”. Також з повним переліком наших АГЗС ви можете ознайомитись у мобільному додатку.
Як я можу стати учасником програми лояльності?
Стати учасником програми лояльності і отримати карту ви можете на будь-якій станції мережі АГЗС Rodnik після заповнення анкети. Також можна завантажити мобільний додаток і зареєструватися через нього, ввівши лише свій номер телефону і підтвердивши його паролем!
Чи є у вас мобільний додаток, та чим він може бути мені корисним?
Спеціально для наших клієнтів ми розробили зручний мобільний додаток (ОС Android). З його допомогою ви можете:
- зареєструватися в нашій програмі лояльності;
- відслідковувати свої бонуси, статус;
- записатися на безкоштовне ТО;
- стежити за новинами, знижками та акціями нашої компанії;
- відслідковувати свої заправки та покупки на АГЗС;
- подивитися повний пеерлік АГЗС мережі RODNIK (адреси, телефон, схема проїзду, доступні послуги, ціни);
- відредагувати свої особисті дані;
- приєднатися до нас у соц.мережах, а також зв’язатися з нашою інформаційною лінією.
Що робити, якщо я втратив карту?
При втраті карти вам необхідно:
- зателефонувати на гарячу лінію 0 800 500 192, повідомити про втрату карти і бажання отримати нову;
- відповісти на питання, що дозволяють ідентифікувати вас в базі даних компанії;
- оператор блокує загублену карту і розповідає подальші дії для отримання нової.
Карта відновлюється з усіма залишками на рахунках, бонусами і поточним статусом.
Яке газобалонне обладнання пропонує для встановлення ваша мережа?
На нашому ГБО сервісі ви маєте можливість встановити обладнання наступних брендів: Zenit, BRC, Stag, Lovato та ін.
Як я можу розраховуватися за товари та послуги на ваших станціях?
На станціях мережі АГЗС Rodnik можна розрахуватися як готівкою, так і банківською картою (MasterCard, VISA).
Також ви можете розрахуватись бонусами нарахованними по програмі лояльності.
Які послуги надає ваше СТО?
Співробітники нашого СТО, готові надати Вам наступний перелік послуг:
- установка ГБО 4 покоління на всі типи авто;
- комп’ютерна діагностика і налаштування всіх систем ГБО (впорскування);
- діагностика і ремонт традиційних систем ГБО;
- ремонт ГБО будь-якої складності;
- поточне технічне обслуговування – чистка систем, заміна фільтрів.
Де я можу знайти свої звіти по заправкам?
Звіти по заправкам ви можете знайти в своєму особистому кабінеті на сайті та у мобільному додатку.
Якщо у мене виникла проблема, як я можу зв'язатися з оператором мережі?
При виникненні будь-якої проблеми, пов’язаної з картою, акціями, роботою особового кабінету і вашою машиною ви можете зв’язатися з оператором за телефоном 0 800 500 192 або запросіть зворотний зв’язок через форму на сайті.
Чи працює ваше СТО у вихідні дні?
Графік роботи ГБО сервісу Rodnik: з понеділка по п`ятницю, з 8:00 до 17:00 годин.
У вихідні дні наш сервіс не працює.
Де я можу дізнатися про поточні акції?
Більшість акцій – індивідуальні. Кожен учасник програми отримує індивідуальні пропозиції до участі в акціях в особистому кабінеті на сайті. Відстежувати акції можна на сайті або на наших сторінках в соціальних мережах. Також перелік акцій можно подивитися в мобільному додатку.
Які роботи входять в безкоштовне ТО?
Для автомобілів з 2-м поколінням ГБО:
- Злив конденсату з редуктора;
- заміна фільтра грубої очистки;
- регулювання газової системи;
- перевірка всіх шлангів системи охолодження;
- перевірка газової системи на герметичність.
Для автомобілів з 4-м поколінням ГБО:
- Заміна фільтра грубої очистки;
- заміна фільтра тонкої очистки;
- діагностика OBD II бензинової системи, наявність помилок;
- перевірка газової системи на герметичність;
- перевірка шлангів системи охолодження;
- комп’ютерна діагностика та налаштування системи ГБО
Скільки літрів потрібно накопичити для проходження безкоштовного ТО по програмі Rodnik Assistance?
При реєстрації водій вказує марку і модель свого автомобіля, який потрапляє в певну категорію. Для кожної категорії автомобіля – свої умови.
Категорія | Автомобіль | Система ГБО | Середня витрата | Кіл-ть літрів для проходження ТО |
A | легковий | 2-е покоління | до 12 л | 1 000 л |
B | легковий | 4-е покоління | до 12 л | 1 300 л |
С | легковий, грузові авто | 4-е покоління | 12+ л | 2 300 л |
D | ГАЗель, грузові авто | 2-е покоління | 14+ л | 3 000 л |