ПРО ГАЗ GT-R
КІЛОМЕТРРРРИ БЕЗ ЗУПИНКИ
Довершена формула газу
Види газу GT
Лінійка продуктів GT-R, GT-E, GT-X, GT-І – спільний проект мережі АГЗС «Rodnik» та групи компаній GT.
Змодульовано 4 види компонентного складу газу для підсилення запланованих властивостей різних марок палива:
GT-E – максимальний пробіг
GT-R – оптимальне співвідношення потужності й пробігу
GT-І – максимальна потужність
GT-X – екстремальна швидкість (ідеальний для спортивних авто)
Наразі у мережі Rodnik реалізується газ марки GT-R. Саме ця суміш ідеально зарекомендувала себе для міських доріг та щоденних поїздок.
Ідеальне співвідношення пробігу та потужності
Компонентний склад модулюється (змішується) у межах розроблених регламентів і рецептур з урахуванням змін умов довкілля, наприклад середньоденної температури у Харкові. Це необхідно для підтримки оптимальних значень тиску насичених парів у балоні та дотримання заявлених властивостей продукту.
Якісні складові
Все починається з компонентного складу. Основною для виробництва нових палив є високоякісна сировина. Яка характеризується високою чистотою фракції (пропан, н-бутан й изобутан), відсутністю олефінів і дієнів, низьким вмістом сірки. Завдяки такому прискіпливому відбору ми можемо гарантувати якість нашого пального.
Транспортування
Транспортування готових продуктів від ГНС до АГЗС Rodnik проводиться сучасним автотранспортом компанії GT, обладнаними системами віддаленого моніторингу параметрів середовища (щільності та температури) і гарантованою точністю наливу, яка забезпечується об’ємо-масовими витратомірами.
Відповідає стандартам
Стандарт "ДСТУ EN 589:2017"
Стандарт встановлює технічні вимоги й методи контролю скрапленого газу, що використовується в автомобілях з двигунами для роботи на автомобільному газі. Наш GT-R не тільки відповідає йому, а й перевищує.
Стандарт "Євро 5"
Європейський екологічний стандарт, що регулює вміст сірчаної сполуки (яка з часом руйнує структуру металу й зменшує моторесурс двигуна й паливної системи автомобіля) у паливі та шкідливих речовин у вихлопних газах. Автомобільний газ GT-R відповідає має навіть нижчий вміст сірки, ніж рекомендує Стандарт.
З GT-R ВИ ОТРИМУЄТЕ:
Октанове число 105+
Нова лінійка продуктів характеризується підвищеним октановим числом у порівнянні з іншими газами, що реалізуються на території України. Відповідно до моторного методу: GT-E – 90, GT-R – 92, GT-I – 94 й GT-X – 95 (Згідно ТУ). Що приблизно відповідає 105+ за дослідницьким методом.
Скорочення витрат пального
Вища калорійність палива, у зрівнянні з іншими марками, та оптимальний склад газоповітряної суміші, гарантують повне її догоряння у камерах згоряння, зменшують витрату палива. Підтверджено стендовими випробуваннями на різних обертах
Підвищення потужності двигуна
Компонентний склад суміші підібраний таким чином, щоб при згорянні палива двигун давав більший крутильний момент у зрівнянні зі стандартними марками газу, на відповідних обертах двигуна. Для гарантованого результату рекомендується попереднє налагодження ГБО під суміш.
Захист двигуна
Низький вміст сірки у всій лінійці газів GT і відсутність олефінів, корозії (клас 1а) та рідкого залишку, подовжує строк слугування паливної системи і двигуна автомобіля. При згорянні пального з великим вмістом сірки або олефінів утворюються оксиди сірки, які при взаємодії з водою перетворюються в КИСЛОТУ! Також оптимально підібраний компонентний склад суміші, при умові правильного налаштування ГБО, формує оптимальний склад газоповітряної суміші, температура горіння якої навіть нижча ніж у бензина, що гарантує при використанні тільки нашого палива відсутність ефекту, відомого як «прогоряння сідл клапанів».
Стендові випробування
Для підтвердження властивостей нової лінійки автомобільних газів на базі Інституту Проблем машинобудування (ІПМаш) було проведено ряд стендових випробувань.
На спеціальній лабораторній установці ДВС, обладнаній ГБО 4-го покоління, проводились випробування різних зразків скрапленого газу, які реалізуються на території України, у тому числі й нової марки GT-R.
Випробування проводились при різних режимах роботи двигуна, отримано й розраховано багато показників, у тому числі й екологічних.
Представлені графіки побудовано на результатах випробувань й свідчать про:
1) менші витрати палива марки GT-R у порівнянні з іншими газами, що випробувались (інші гази були відібрані на заправках, що діють на території Харківського регіону).
2) Більшу потужність двигуна, працюючого на газі GT-R у порівнянні з іншими зразками.
Вища калорійність палива, у порівнянні з іншими марками, та оптимальний склад газоповітряної суміші, гарантують повне її догоряння у камерах згоряння, зменшують витрату палива. Підтверджено стендовими випробуваннями на різних обертах...