УМОВИ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ АЗС RODNIK

Заправляйся з вигодою

Оновлено 01.10.2024

Життя – це дорога. А яка дорога без автомобіля, який до того ж потрібно заправляти та обслуговувати? Щоб зробити цей шлях для вас максимально комфортним і приємним, мережа автогазозаправних станцій Rodnik розробила програму лояльності. З цією програмою заправлятися на станціях нашої мережі – максимально вигідно і зручно.

1. Переваги Програми:

  • зручний мобільний додаток та бот у месенджері Телеграм (віртуальна картка лояльності у смартфоні);
  • швидка та зручна реєстрація без паперових форм;
  • зрозумілі та вигідні умови;
  • прогресивна система нарахування бонусів;
  • цілодобовий доступ до Особистого кабінету.

1.1. Для того, щоб стати Учасником Програми лояльності, нема потреби здійснювати покупку на певну суму – реєстрація відбувається безкоштовно і миттєво. В момент заповнення та відправлення Анкети через мобільний додаток ваша віртуальна картка Учасника вже буде активна. Реєстрації, створені через месенджер Телеграм опрацьовуються із 9:00 до 18:00 по буднях. 

1.2. Ідентифікація учасника програми лояльності відбувається за номером мобільного телефону, що було використано (вказано в анкеті) під час реєстрації.

1.3. Пластикові картки лояльності, вже видані Учасникам, залишаються активними та діють на умовах цієї Програми до моменту ухвалення Організатором іншого рішення.

1.4. Телефон контакт-центру: 0-800-500-192. Кваліфікований консультант з радістю відповість на усі питання з 9.00 до 18.00 у робочі дні. Також є можливість звернутися до Організатора за електронною скринькою corp@rodnik.ua, або через офіційні сторінки Компанії у соціальних мережах.

2. Нарахування бонусів

2.1. Кожного разу, коли ви розраховуєтесь в мережі RODNIK за скраплений газ та супутні товари готівкою або банківською карткою, перед оплатою пред’являйте касиру свою картку лояльності (віртуальну або пластикову). Також доступне нарахування бонусів за номером телефону – треба назвати свій номер касиру. Бонуси на картку будуть зараховані майже миттєво (одночасно з друком чека).

2.2. Строк дії бонусів – 365 днів з моменту нарахування.

2.3. Таблиця нарахування бонусів.

Нарахування бонусів здійснюється за принципом: 1 копійка кешбеку – 1 бонус.

Обсяг купівлі протягом попереднього календарного місяця, грн.Статус УчасникаРозмір кешбеку при купівлі, % від суми покупки
до 2 999,99Standard1 %
3 000,00 – 13 999,99Business2 %
від 14 000,00Premium3 %

2.4. В окремих випадках проведення акцій та інших заходів заохочення можливе нарахування бонусів у більшій кількості – пропонуємо стежити за відповідними повідомленнями на АЗС та на офіційному сайті, соцмережах тощо.

2.5. Статус Учасника змінюється кожного 1 числа місяця, залежно від обсягу купівлі товарів у минулому місяці.

2.6. У випадку повернення Учасником товарів, бонуси, нараховані за придбання таких товарів, анулюються. Товари, отримані повністю за бонуси, обміну та поверненню не підлягають.

3. Списання бонусів

3.1. Ви можете у повному обсязі розраховуватися бонусами за будь-які товари на АЗС (крім підакцизних), для цього достатньо перед оплатою пред’явити касиру віртуальну або пластикову картку лояльності. Є можливість сплатити бонусами як усю покупку, так і її частину.

У якості додаткового заходу безпеки, при списанні бонусів може знадобитися підтвердження права власності на картку шляхом введення пін-коду, паролю з SMS або підтвердження через мобільний додаток.

3.2. Бонуси неможливо передати іншій особі, перевести на іншу картку, отримати готівкою або іншим чином, ніж зазначено у Програмі лояльності. У випадку закриття Програми лояльності бонуси необхідно використати протягом 30 календарних днів з моменту оприлюднення відповідного повідомлення.

4. Інші умови

4.1. Для розв’язання спірних питань Учасник може звернутись до Організатора та надати інформацію та підтвердження придбання відповідного товару (робіт, послуг). Організатор залишає за собою право дати відповідь на звернення Учасника протягом 30 днів.

4.2. Програма лояльності є довготерміновою. Організатор має право змінити умови Програми, про що Учасники повідомляються наявними каналами зв’язку (які зазначено Учасником в Анкеті) у розумний термін персонально або публічно, шляхом оприлюднення змін на офіційних інтернет-ресурсах (сайт, сторінки у соціальній мережі тощо).

4.3. Просимо Учасників ставитись з розумінням до ситуацій, коли у поодиноких випадках можуть виникати технічні перепони у роботі Програми лояльності (наприклад, буде неможливо списати бонуси в якості оплати товару або миттєво зарахувати їх на ваш рахунок тощо). Усі бонуси, на нарахування яких Учасник одержує право, будуть безумовно нараховані у розумний строк.

4.4. В момент заповнення Анкети ви надаєте Організатору згоду на збір та оброблення даних, зазначених у такій Анкеті. Крім того, за наявними каналами зв’язку Організатор матиме право надсилати інформаційні повідомлення в об’ємах, необхідних для належного функціонування Програми лояльності.

4.5. Організатором Програми лояльності є Товариство з обмеженою відповідальністю «Ел Пі Джі Рітейл», код 41203184, адреса реєстрації: 61030, м. Харків, вул. Біологічна, буд. 6-Й.

Slide
БУТИ БЛИЖЧЕ
Про газ GT-R
Про газ GT-R

Вища калорійність палива, у порівнянні з іншими марками, та оптимальний склад газоповітряної суміші, гарантують повне її догоряння у камерах згоряння, зменшують витрату палива. Підтверджено стендовими випробуваннями на різних обертах...

АКЦІЇ
АКЦІЇ
Цікаві пропозиції для максимальної економії
Про компанію
Чому RODNIK?

Бо ми знаємо, як бути ближче.

телеграм
Ваша картка у Телеграмі
previous arrow
next arrow